Mensen

Bert

Een sterkere onderneming is waarvoor ik wakker word, mijn drijfveer. Ik wil uw onderneming sterker maken. Al meer dan 30 jaar ben ik  hiermee bezig en ik ben nog niet van plan ermee te stoppen. Ik vind het mooi als ik een bedrijf kan laten zien waar het toe in staat is en wat het in zich heeft. Hoe de communicatie verbeterd kan worden of hoe ze zich beter kunnen profileren, vragen waar ik antwoorden op vind.

Deborah

Ik zie dat veel bedrijven nog problemen hebben met hun online aanwezigheid terwijl een goede website bijna gelijk staat aan omzetverhoging. Ik vind het daarom ook leuk om bedrijven verder te kunnen helpen in de online wereld en om echt waarde toe te voegen voor een bedrijf.

Jeroen

Als reclamebureau ben je bezig een merk neer te zetten. Vanaf het jongste idee begin ik met denken en dan vooral bedenken. In de B2B markt is een sterk merk erg belangrijk. Vertrouwen hierin vormt een duidelijke basis en dat is ook wat ik probeer over te brengen met mijn ontwerpen.

Sabine

Onze belofte is om het merk van onze opdrachtgevers sterker te maken. Maar dat kunnen we alleen maar als wij zelf ook sterk staan. Daarom is het belangrijk een goed, nauw betrokken en fijn team te hebben waar je mee samenwerkt. Waar je mooie dingen mee maakt. Binnen een bepaalde deadline. Binnen een budget. En dat met plezier. Dat is waar ik heel graag mijn bijdrage aan lever.

Paul

Websites moeten behalve visueel aantrekkelijk zijn, ook goed werken en snel zijn, want anders haken gebruikers en bezoekers af. De site moet niet alleen schoon lijken maar het ook zijn. Dit bepaalt hoe uw website werkt en wat Google er mee doet bijvoorbeeld. Ik denk dat mijn moeder toch gelijk krijgt dat je ergens meer plezier van hebt als je het schoon houdt!

Diana

Dtp werk zet de laatste puntjes op de i. Hierdoor zorg ik dat het uiteindelijke doel wordt gerealiseerd en het een mooi geheel wordt. De afronding van een project is een belangrijk gedeelte omdat hier de kleine dingen verbeterd dienen te worden.

Maarten

Lorem ipsum enzo
=

Joost

Een film is het middel bij uitstek om een verhaal te vertellen. Een bedrijfsfilm vertelt het verhaal van uw organisatie en is daarmee een perfect middel om te laten zien waar u toe in staat bent. Maar met een bedrijfsfilm kan je ook meer. U kunt laten zien waarvoor uw organisatie staat en echt een gevoel geven aan de kijker.

Erik

Als copywriter bij een bureau moet je telkens weer de juiste snaar weten te raken, of het nou gaat om de tone of voice van longcopy of die ene pakkende header waarmee je het ‘big idea’ van een campagne gestalte geeft. Met mijn ruime ervaring in het werken voor de grote A-merken weet ik dat alles begint bij het goed verdiepen in de materie en daar iets sexy’s van te maken.

Rob

Heel veel mensen vergeten vaak dat een organisatie gewoon een samenkomst is van mensen met eenzelfde doel. Ik probeer daarom de mensen achter deze organisatie goed weer te geven en ze echt tot hun recht te laten komen. Met fotografie kan je meer laten zien. Een tekst lees je, maar een goede foto spreekt voor zich en roept het emotionele aan in de mens.

Vacature / Stageplaats

Volg jij de studie mediavormgever op het Grafisch Lyceum en ben jij op zoek naar een toffe stage waar je veel leert en bovenal vooruitstrevend werk gaat maken? Laat dan van je horen, wij zijn altijd op zoek naar mensen met een verpletterende portfolio. Volg jij de Masterclass, dan heb je een streepje voor, want gemotiveerd talent zien we graag.

Om je website optimaal te benutten heb heb je cookies nodig. Door gebruik te maken van deze site gaat u hiermee akkoord. Meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op "cookies toestaan" om u de best mogelijke ervaring te bieden. Wij maken geen gebruik van zogenaamde marketing-cookies, enkel van analytische en functionele cookies. Als u hieronder op "Accepteren" klikt, stemt u daarmee in. Zie voor meer informatie ons privacybeleid

Sluiten