MOBA

De wereldwijd toonaangevende fabrikant en marktleider van machines voor het sorteren, verpakken en verwerken van eieren met het hoofdkantoor in – waar anders – Barneveld. Voor MOBA ontwikkelden wij de huisstijl en verzorgen we de introductie van nieuwe machines en diensten.

De vraag

MOBA was de laatste jaren veel met productontwikkeling bezig achter de schermen en het werd tijd dit stilzwijgen te doorbreken. Er was tenslotte meer dan genoeg te melden. Aan Kijk & Huiver de vraag om een plan te maken voor de volgende vraag: hoe brengen we al ons nieuws en ontwikkelingen van de afgelopen tijd bij onze klanten onder de aandacht?

Na een inspirerende briefing waarbij we inzicht kregen in heel veel ins en outs over het beleid, de productontwikkeling, de markt en de interne zaken zijn we aan de slag gegaan. Uiteindelijk vonden we de oplossing in 3 woorden: samenwerken, data en innovatie. Door MOBA te positioneren als een homogene groep die door samenwerking alle data met elkaar verbindt en hierdoor kan blijven innoveren.

De campagne kreeg als titel ‘We listen, we learn, together we grow’ met als overkoepelend beeldmerk een wereldbol, gedragen in een paar handen met als marker MOBA op de aarde. MOBA is tenslotte wereldwijd marktleider. Vanuit deze gedachte communiceren we een meer mensgericht werken waarbij corporate en productinformatie afwisselend worden ingezet.

Ons
idee